Monday, March 5, 2007

One down, one to go

Well, the first certification is in the pocket, this morning i passed my SCJP exam, with an 81% score (passing grade is 59% and above), and im pretty happy with that. Now i was expecting to have a bit of time for just relaxing, but as it turned out, i kinda miscalculated the time, and as it turns out, ill have my SCWCD exam no later then wednesday next week(im flying back friday next week, plane leaves at 1:30 AM, so ill need to travel to Delhi on thursday), and we have only just started today

So it looks like ill be pretty busy, i just hope i can keep sunday free to do some sighseeing around shimla, as i havent had that chance yet, and except for sunday, i wont anymore. But at least im glad i passed my SCJP, which is supposed to be the most difficult sun exam there is.

Well, im gonna try and get some dinner right now (its 7 pm here), so see you guys!

4 comments:

Jarno said...

Nou Victor, gefeliciteerd met het halen van die breinbreker van een test! Jammer dat je geen foto's van de Taj Mahal gaat maken, nou kun je natuurlijk niet bewijzen dat je écht in India bent geweest. Probeer dan maar met iets anders Indiaas op de foto te gaan, een koe ofzo.

Mzzl, Jarno

P.S. Ik wil ook je Mini aanraken!

As finishing touch God created the Dutch said...

he victor,
Netjes van dat examen. Ook nog ff een huishoudelijke mededeling van je huisgenoten. Als je thuiskomt ga je dan naar huis of kom je naar eindhoven dan zorgen we dat er wat te eten is. Probeer toch nog wat vrije tijd te regelen en ga op site seeing. Probeer de Yeti op de foto te zetten in de Himalaya. We horen nog wel van je.

Grtz, de willem barentzstraat 57

Anonymous said...

Hey Victor,
Leuk om je blog te lezen! Niet te geloven dat je gewoon in India zit. Ik ben benieuwd naar je foto's. Gefeliciteerd met het halen van je eerste examen! En veel succes met de volgende!
Eigenlijk dacht ik dat het lekker weer zou zijn in India, maar ik had waarschijnlijk beter moeten opletten tijdens aardrijkskunde. Hoe dan ook; nog een fijne tijd daar!

Groetjes uit Florida

Victor said...

Haha Lian, ik zit dan wel in India, maar wel aan de voet van de himalaya, in bombay is het op het moment iets van 30 graden, hier in shimla 10 (en ik kan besneeuwde bergtoppen zien)

Bas, ik kom vrijdagochtend (volgende week) aan in nederland, ik denk dat ik dan naar Dongen ga, in de loop van het weekend kom ik waarschijnlijk wel naar eindhoven, ligt er ook een beetje aan hoe ze bij peak-it mijn auto gaan regelen